2012. december 16., vasárnap

Karácsonyi eredményhírdetés


Két karácsonyi játékot is rendeztem, és végre elérkezett az eredményhirdetés ideje!
Az első játékban Nyáry Krisztián könyvét viheti el a győztes. Rengeteg helyes válasz érkezett, én pedig a random.org segítségével az első kőrben
@Bálintmoly -t 
sorsoltam ki, aki viszont csak most szólt, hogy a napokban megvette a könyvet. 
Arra kért, hogy húzzak ki egy másik nevet a többi résztvevő között, hogy más is örülhessen ennek a könyvek. Ezért Bálintnak köszönhetően a könyv végül:
@Amadea-t illeti!
A másik játékot pedig a rendszeres olvasóimnak rendeztem, egy gyönyörű könyvjelzőt sorsoltam ki:
Midoriko
hozzád kerül a nyeremény!

Köszönöm a lelkes részvételt, és gratulálok a nyerteseknek!
(A játékokat saját költségemen finanszíroztam, én juttatom el a győzteseknek, nem származik belőle anyagi hasznom!)

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek! :)
    (Köszönöm a lehetőséget!)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok nyertestársamnak :)
    Juj, el sem hiszem, hogy én is nyertem, még hozzá a legnagyobb gyengémet egy könyvjelzőt *körbeszaladja a szobát boldogságában*. Jesszus, jesszus, nem hiszem el :$
    Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  3. Ja én megyek Kecskemétre januárba, szóval én személyesen venném át, ha lehet!

    VálaszTörlés
  4. Hűha, nem hittem volna, hogy nyerni fogok:o Köszönöm neked és Bálintnak!:))

    VálaszTörlés