2012. március 11., vasárnap

Hónpazárás 2 in 1

A januári és a februári hónapzárással még adós vagyok, ezért most kettő az egyben összegzés következik.

Gretty-vel három hónapos böjtöt fogadtunk, amit januárban teljes mértékig betartottam, de még így is gyarapodtam két példánnyal.  A Hobbit ajándék volt, a Cinege Mici pedig reci példány.


Februárban aztán elszabadult a pokol, addigra már 2 hónapja nem vettem könyvet. Beváltottam a karácsonyi ajándékutalványaimat, bolhapiacon és antikváriumban kihagyhatatlan áron enyém lett a Micimackó és a Tövismadarak. A kísértetek reci volt. Kaptam ajándékba is könyveket.  A szabadulás és a Rém hangosan és irtó közel 40%-os akció volt. Összesen 4 példány, amit én vásároltam. Nem nekem való ez az önmegtartóztatás.

Sokat olvasok, de keveset blogolok. Ezen szeretnék változtatni, mert itt tornyosul a sok-sok regény, ami arra vár, hogy írjak róla. 

2 megjegyzés:

  1. Hát drága barátnőm, azt hiszem, hogy csúfondárosan megbuktunk ezen a böjtön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tartom teljes bukásnak, mert azt megtanultam belőle, hogy ha elég türelmes vagyok, nagyon jó áron hozzá jutok a vágyott darabra. Illetve megfontoltan, nem mindent pakolok a kosaramba. Úgyhogy a türelemre kell gyúrnom, és a hörcsög effektus ellen.
      Vmint meg kell szeretnem az e-book olvasást(na ez nehéz lesz)

      Törlés