2011. augusztus 31., szerda

Kerstin Gier: Rubinvörös-Időtlen szerelem

Annyi remek könyvet olvastam a nyaralás alatt, hogy hirtelen nem is tudom hova kapjak, és melyikről írjak nektek. Ezért véletlenszerűen beletúrtam a könyves kupacba, és a Rubinvörös tapadt hozzám.
Ezzel az ifjúsági regénnyel sokáig szemezgettem. Tudtam róla, hogy egy 3 részes sorozat első kötete, és valami köze van az időutazáshoz. Nem akartam még egy sorozatba belekezdeni, viszont szeretem az időutazós történeteket, és a sok jót is hallottam a könyvről.
Végül nem bírtam ellenállni, beadtam a derekamat. Jó döntés volt!

Gwendolyn családjában öröklődik egy különleges gén, aminek hordozói képesek utazni az időben. Az előzetes jóslat szerint Gwen unokatestvére örökli a képességet, de valami hiba csúszhatott a számításokba, ugyanis egy szép napon Gwen találja magát a múltban.

Egy aranyos, kedves, igazán bűbájos történet. Volt benne minden, amit szeretek. Rejtély, veszedelem, bontakozó romantika.
Rutinos vén rókaként nekem nem okozott nagy fejtörést, könnyedén összeraktam a kirakóst. Csak bólogatni és helyeselni tudtam, igen így kell elrejteni és elejteni az apró kis darabkákat. Igen, ilyen befejezéssel kell rávenni az olvasót, hogy nagyon-nagyon várja a percet, amikor kézbe veheti a folytatást.
Jól megírt, olvasmányos, beszippantja az olvasót, egy szuszra befaltam. Tetszett!
Az írónő stílusa könnyed, van humora, magával ragad. 

Gwen abszolút kedvenc lett, imádtam, ahogyan a legjobb barátjával felkészülnek a történelem órákra.
Lady Arista és Glenda néni több ízben kiverte nálam a biztosítékot, felsőbbrendű sznobok, nagyon, nagyon idegesítettek!

A könyv egyetlen hibájának talán annyit rohadnék fel, hogy nekem kicsit rövid, olvastam volna még!Külön öröm számomra, hogy nem egy sablonos tini történet, hanem egy tartalmas, élvezetes ifjúsági regény. Az első oldaltól érezni, ez bizony jó lesz! 

A Rubinvörös úgy ér véget, hogy előre tudható, a folytatás még több izgalmat tartogat. A második kötet Zafírkék címmel a kiadó ígértet szerint, még ebben az évben megjelenik. Nálam olvasós lesz! 
Ami nagyon tetszett: Maga a történet, Gwen karaktere. Lucy és Peter sztorija, a képességek, a családi ház
Kedvenc idézet: "Mi is volt a jelszó? Qua nesquik mosquitos? Sürgősen be kell szereznem egy másik agyat."

"-Tudod, azt hittem, Charlotte úgymond a saját történelmi filmjeit éli meg. Mr. Darcyval táncol az egyik bálon. Beleszeret egy szexi Hegylakóba. Megmondja Boleyn Annának, hogy semmi esetre se menjen hozzá VIII. Henrikhez. Meg ilyesmi."
Borító: Bejön! Kifejezetten a cím stílusa.
Pontozás: 4,5
334 oldal
Eredeti cím: Rubinrot-Liebe geht durch alle Zeiten 
Fordította: Szakál Gertrúd 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése