2011. június 21., kedd

Művészet vagy barbár csonkítás?

Mint könyvimádó könyvmoly, nem  tudom teljes lelkesedéssel csodálni ezeket a szép könyves szobrokat. Rendben, lenyűgöző, hogy a művész (már ha ez művészet) ilyen csodás aprólékossággal készíti el munkáit, de ehhez könyveket tesz tönkre. Vagy így állít emléket nekik? 
Dilemma. Tényleg nem tudom eldönteni. 
Teszik is meg nem is. 
Oké, vannak olyan nem forgatott, elhanyagolt, rosszul megírt könyvek, amiket én is beáldoznék ilyen célra. Mert így újabb funkciót, értelmet, további életet kapnának. Akkor ez mégis művészet.






Képek forrása: Kylie Stillman
De,ha valaki a kedvenceimből csinálna ilyen szobrokat, annak én a hátsójából faragnám ki ezeket a fákat!

3 megjegyzés:

  1. Nekem ez még elmegy, amikor nem a gerincre firkálnak vagy nem vagdalja össze a könyvet, mert az már tényleg sok. De ezt a megoldást például egy könyvsorozatnál el tudom képzelni, hogy ettől még jobban kitűnik a könyvek egysége, mert együtt adnak ki egy a történetre jellemző mondatot, szót vagy éppen ábrát.

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem azokat a könyvsorozatokat, amik együtt adnak ki vmilyen mintát, könnyebben felkelti az ember figyelmét.
    Vagdalás, firkálás, szándékos karcolás a fő bűnök között szerepel nálam

    VálaszTörlés
  3. Jaja. Még súlyosabb, mint a szandál zoknival. :D

    VálaszTörlés