2011. március 25., péntek

Eljött a Föld Órája! Holnap te is kapcsold le a villanyt!

Holnap világszerte elsötétülnek a nagyvárosok. 3. éve már, hogy Magyarország is csatlakozik a Föld Órája rendezvényhez.

Március 26-án 20.30-tól kapcsold le te is a tv-t, a gépet, a villanyt. 60 percig ne használd az áramot. Tudom, hogy ez egy egyszeri alkalom, mégis ez a világméretű összefogás egyetlen órában is rengeteg energiát takarít meg.  A fő célja azonban az, hogy felfigyeljünk a környezeti kihívásokra, a túlfogyasztás káros hatásaira, tudatosabbakká, „zöldebbekké” váljunk. Rávilágít, hogy a problémák igenis leküzdhetők, de ehhez szükség van az összefogás erejére.

Az első évben hosszú telefonbeszélgetéssel töltöttem az időmet. A második évben gyertyafény mellett olvastam. Idén még nincs programom, de biztosan 20.30-21.30 között nem fogok sem a tv sem a net előtt ülni. 
Ha Bp-én vagy a közelében élnék, akkor biztosan a budai várban kötnék ki este. A látványért, ahogyan elsötétül a város, plusz lesz zene, buli, tűzzsonglőrök stb. Részletek itt!

Sok izgalmas, érdekes dolgot lehet csinálni a sötétben:) 
Tippek? 

2 megjegyzés:

  1. Hát nálunk pont most ment el az áram, úgyhogy kaptam magam a gyerekekkel eljöttem anyuhoz. Kicsit ideges is lettem emiatt, a gépen is oda lett minden. Persze ha az ilyen izgalmak tervezve vannak akkor nincs gond.:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor tényleg kellemetlen, ha váratlanul jön. Engem a net szokott kidobni hosszabb megjegyzések írása közben. Grrr. Utálom!

    VálaszTörlés