2010. december 7., kedd

Mikulás puttonyából kimaradt, de a Karácsonyfa alá még odakerülhet

3 hét és 3 nap van hátra év végéig, így már nincs nagy esély rá, hogy újabb újdonságokkal jelentkeznek a kiadók. Hál Isten! Különben teljes anyagi csőddel zárnám ezt az évet :D Íme néhány könyv, amit a Jézuska elrejthetne a fa alatt, én biztos megkeresném :)
Rebecca A. Collins: Pemberley-krónikák
Mit csinál egy olyan Austen-függő, mint én? Elolvassa Jane összes könyvét, több soron, megnézi a filmadaptációkat, több soron-de csak a jókat! És mit csinál egy nálam is nagyobb rajongója? Tanulmányozza életét és munkásságát, és könyvet ír belőle. Az eddig 7 részes sorozat első kötete már magyarul is olvasható. Alig várom, hogy a kezembe kaparintsam!  Ezt a könyvet biztos beszerzem!






Ugron Zsolna: Úrilányok Erdélyben
Kalandos utazás a nyüzsgő pesti utcáktól a Kárpátok lábáig báltermeken, mosókonyhákon és palotákon keresztül. Történelem, anekdoták, százéves receptek persze mindez szerelemmel fűszerezve. Ínycsiklandozó olvasmánynak ígérkezik.







John Curran: Agatha Christie titkos jegyzetfüzetei 
Mindig is izgatott a rejtélyek nagyasszonyának csöppet sem átlagos élete, ezért is vagyok kíváncsi erre a könyvre. Be kell, hogy valljam, a 2 eddig kiadatlan Poirot-novella ígérete is felcsigázott.







Sladam Bukovac: Szellemmajom-Egy pszichiáter viszontagságai
Szeretem a pszichológiai regényeket. Ebben pedig elénk tárul a bordélyok világa, a délszláv háború utáni korrupció, a nyugati ember találkozása a kelettel. Titkok és tragédiák.




2 megjegyzés:

  1. Az Ugron könyvet én is szeretném, viszont Bukovacról még nem hallottam. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem.

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit! Bukovac nekem is új, szemezgettem és megfogott a címe

    VálaszTörlés