2010. október 15., péntek

Monika Feth Az eperszedő

 Minden erőmmel a szakdolgozatomat kellene írnom, kellene. Szakirodalmat kellene olvasnom, kellene. Helyette a héten olvastam Az eperszedő-t. Mentségemre szolgál, hogy háromhónapnyi előjegyzés után kaptam meg múlt héten a könyvet, és még sokan állnak sorban mögöttem is, azzal a szándékkal, hogy szintén elolvassák. Eme példány ezért csak 2 hétig lehet a birtokomba. (A szokásos 3X30 nap helyett). 
Mivel fogadalmat tettem magamnak, hogy ezentúl kevesebb könyvet vásárolok meg –Drágák, a pénznek ezer meg ezer más helye is van. Könyvespolcom végérvényesen megtelt, már a franciaágy ágyneműtartójában sincs hely nekik. A szobámban az „éjjeli szekrényem" nem fából készült, hanem könyvek alkotják. Valamint apukám is erős nyomást gyakorolt rám, miszerint KISLÁNYOM ÁJ! - , szorgalmasan látogatom a könyvtárat. 
A rövid határidő lejárta előtt mindenképpen el akartam olvasni, ha már ennyit vártam rá. 
Az eperszedő… hüm, műfajként thriller- t tűntettek fel. So, so vannak benne izgalmas pillanatok, de azét nem futkosott a hátamon a hideg, és nem tört rám a frász sem. Nem egy Bárányok hallgatnak, és Stephen King is hideglelősebbeket írt. A várakozásaimat alul múlta, de egynek nem volt rossz. 
A történet középpontjában Jatte, Merle és Caro, a három barátnő, és egy gyilkosságsorozat. Egy napon Caro szerelmes lesz egy titokzatos, sötét idegenbe. Végül holtan találják egy erdőben. Jatte bosszút esküszik Caro halála miatt, ezzel felhívja magára a gyilkos figyelmét.
Ez a rövidke vers viszont különösen tetszett benne, innentől az eperről mindig eszembe fog jutni.
„megérintelek
és félek
hogy ujjaim
összetörnek téged” 
A borító egyszerű. Az eperből csöpögő vér ötlete nekem kifejezetten tetszett.
Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg
Oldalszám:328
Ár: 2999 Ft-
Pontozás: 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése